24.01.18, 19:00
Alior Bank promuje Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa
22 stycznia br. rozpocznie się intensywna kampania marketingowa Alior Banku promująca Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa. Będzie ona realizowana jako element koncepcji „Banku Przedsiębiorczości” skierowanej do klientów biznesowych.
Alior Bank rozszerza kampanię marketingową promującą Rachunek Partner o kolejne działania. Bank powraca do TV z komunikacją skierowaną do przedsiębiorców. Nową kampanię rozpoczyna spot telewizyjny pt. „Oscypiareczka”. Jednocześnie jest to start platformy, która pod hasłem „Bank Przedsiębiorczości” będzie opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm. W pierwszej odsłonie śledzimy perypetie właścicielki food trucka z tradycyjnymi, grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, w szczególności kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę czyli pana w meloniku. Okazuje się, że posiadacze Rachunku Partner mają teraz gwarancję niskiej ceny paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, od górskich stoków po morze, nad które wybiera się bohaterka najnowszej reklamy.
Kampania TV będzie realizowana w dwóch etapach. Pierwszy rozpocznie się 22 stycznia od emisji 30-sekundowego spotu, w którym bank będzie promować firmowy Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa. W kolejnym etapie pojawią się 15-sekundowe reklamy oraz kilka wersji viralowego spotu stworzonego z myślą o działaniach w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD.
Komunikacja będzie prowadzona także w Internecie. W jej ramach Alior Bank będzie szeroko informować internautów o ofercie, aby wzmocnić wizerunek Alior Banku jako marki pierwszego wyboru dla firm. Działania będą uwzględniać reklamy banerowe na stronach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej, mailingi do baz portalowych, współpracę z portalami finansowymi czy działania zasięgowe na platformach społecznościowych.
Kampanię uzupełnią materiały dotyczące Rachunku Partner w postaci ulotek oraz plakatów dostępne w oddziałach banku oraz oklejone witryny wybranych placówek. Bank przewiduje również emisję reklam w prasie.
Za kreację odpowiada Agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów Dom Mediów METs.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze