24.01.18, 19:00

Alior Bank promuje Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa

Logo Alior Banku
Fot.: materiały prasowe

22 stycznia br. rozpocznie się intensywna kampania marketingowa Alior Banku promująca Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa. Będzie ona realizowana jako element koncepcji „Banku Przedsiębiorczości” skierowanej do klientów biznesowych.

Alior Bank rozszerza kampanię marketingową promującą Rachunek Partner o kolejne działania. Bank powraca do TV z komunikacją skierowaną do przedsiębiorców. Nową kampanię rozpoczyna spot telewizyjny pt. „Oscypiareczka”. Jednocześnie jest to start platformy, która pod hasłem „Bank Przedsiębiorczości” będzie opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm. W pierwszej odsłonie śledzimy perypetie właścicielki food trucka z tradycyjnymi, grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, w szczególności kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę czyli pana w meloniku. Okazuje się, że posiadacze Rachunku Partner mają teraz gwarancję niskiej ceny paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, od górskich stoków po morze, nad które wybiera się bohaterka najnowszej reklamy.

Kampania TV będzie realizowana w dwóch etapach. Pierwszy rozpocznie się 22 stycznia od emisji 30-sekundowego spotu, w którym bank będzie promować firmowy Rachunek Partner z gwarancją niskiej ceny paliwa. W kolejnym etapie pojawią się 15-sekundowe reklamy oraz kilka wersji viralowego spotu stworzonego z myślą o działaniach w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD.

Komunikacja będzie prowadzona także w Internecie. W jej ramach Alior Bank będzie szeroko informować internautów o ofercie, aby wzmocnić wizerunek Alior Banku jako marki pierwszego wyboru dla firm. Działania będą uwzględniać reklamy banerowe na stronach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej, mailingi do baz portalowych, współpracę z portalami finansowymi czy działania zasięgowe na platformach społecznościowych.

Kampanię uzupełnią materiały dotyczące Rachunku Partner w postaci ulotek oraz plakatów dostępne w oddziałach banku oraz oklejone witryny wybranych placówek. Bank przewiduje również emisję reklam w prasie.

Za kreację odpowiada Agencja reklamowa PZL, a za zakup mediów Dom Mediów METs. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).