20.03.18, 09:00

Hubert Urbański Ambasadorem AVON. Spoty TV będą oparte na motywie Milionerów

Kadr ze spotu TV
Fot.: materiały prasowe

AVON startuje z nową odsłoną kampanii „AVON się sprawdza”, w której marka zachęca Polki do wypróbowania kosmetyków do makijażu, pielęgnacji i zapachów. Do współpracy w ramach kampanii „AVON się sprawdza” zaproszono Huberta Urbańskiego. Kampania startuje już 19 marca br.

Hubert Urbański jako bohater kampanii „AVON się sprawdza” będzie szukał odpowiedzi na pytania, dlaczego Polki wybierają kosmetyki AVON i co stoi za ich wysoką jakością. W ramach strategii, marka zaprosiła do współpracy gwiazdy - Martę Żmudę Trzebiatowską i Katarzynę Zielińską, które jako pierwsze wypróbowały nowości marki i wybrały swoje ulubione kosmetyki, teraz niestandardowo dołącza do nich Hubert Urbański. „W pierwszej odsłonie kampanii to Gwiazdy sprawdzały i polecały kosmetyki AVON, w kolejnej odsłonie przyszedł czas, by sprawdzić, co same Polki myślą o naszych produktach” – mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji AVON Cosmetics Polska. „Zależało nam również, by zaskoczyć konsumentki. Od początku roku zapowiadaliśmy, że dołączą do nas kolejne Gwiazdy, które będa sprawdzać AVON, ale nikt nie spodziewał się, że będzie to mężczyzna” – dodaje Mytych.

Kampania z udziałem Huberta Urbańskiego obejmuje m.in. reklamy telewizyjne, których koncepcja opiera się na motywie teleturnieju „Milionerzy”. Format tego programu został po raz pierwszy użyty w Polsce w kampanii telewizyjnej produktów innej marki.

Kampania została stworzona przez Dział Komunikacji AVON przy współpracy z 4Fun Media. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Kampania startuje 19 marca i potrwa do końca kwietnia 2018 r.

Hubert Urbański pojawi się na okładce katalogu 5/2018 dostępnego od 22 marca br. Oprócz reklam TV, marka zaplanowała szereg działań w social mediach (m.in. konkursy, aktywacje konsumenckie), promocyjną kampanię radiową, kampanię PR i digital.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).