20.03.18, 09:00

Hubert Urbański Ambasadorem AVON. Spoty TV będą oparte na motywie Milionerów

Kadr ze spotu TV
Fot.: materiały prasowe

AVON startuje z nową odsłoną kampanii „AVON się sprawdza”, w której marka zachęca Polki do wypróbowania kosmetyków do makijażu, pielęgnacji i zapachów. Do współpracy w ramach kampanii „AVON się sprawdza” zaproszono Huberta Urbańskiego. Kampania startuje już 19 marca br.

Hubert Urbański jako bohater kampanii „AVON się sprawdza” będzie szukał odpowiedzi na pytania, dlaczego Polki wybierają kosmetyki AVON i co stoi za ich wysoką jakością. W ramach strategii, marka zaprosiła do współpracy gwiazdy - Martę Żmudę Trzebiatowską i Katarzynę Zielińską, które jako pierwsze wypróbowały nowości marki i wybrały swoje ulubione kosmetyki, teraz niestandardowo dołącza do nich Hubert Urbański. „W pierwszej odsłonie kampanii to Gwiazdy sprawdzały i polecały kosmetyki AVON, w kolejnej odsłonie przyszedł czas, by sprawdzić, co same Polki myślą o naszych produktach” – mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji AVON Cosmetics Polska. „Zależało nam również, by zaskoczyć konsumentki. Od początku roku zapowiadaliśmy, że dołączą do nas kolejne Gwiazdy, które będa sprawdzać AVON, ale nikt nie spodziewał się, że będzie to mężczyzna” – dodaje Mytych.

Kampania z udziałem Huberta Urbańskiego obejmuje m.in. reklamy telewizyjne, których koncepcja opiera się na motywie teleturnieju „Milionerzy”. Format tego programu został po raz pierwszy użyty w Polsce w kampanii telewizyjnej produktów innej marki.

Kampania została stworzona przez Dział Komunikacji AVON przy współpracy z 4Fun Media. Za produkcję spotów odpowiada Flota Filmowa, a za zakup mediów dom mediowy Starcom. Kampania startuje 19 marca i potrwa do końca kwietnia 2018 r.

Hubert Urbański pojawi się na okładce katalogu 5/2018 dostępnego od 22 marca br. Oprócz reklam TV, marka zaplanowała szereg działań w social mediach (m.in. konkursy, aktywacje konsumenckie), promocyjną kampanię radiową, kampanię PR i digital.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.