28.03.18, 19:00
Marka Cheetos ponownie współpracuje z influencerami
Marka chrupków Cheetos wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą Fashionista. Do współpracy w ramach aktywacji zaprosiła trójkę influencerów, którzy wcielą się w projektantów i specjalistów od modowego DIY.
To kolejna współpraca marki Cheetos z influencerami. Tym razem modowe wyzwanie od bohatera marki Chestera przyjęli: Zuzanna Borucka (TalentMedia), Adrianna Skon (LifeTube) i Naruciak (Golden Coil). Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są dostępne do kupienia w sklepach. W ramach kampanii powstaną trzy różne materiały filmowe, które dostępne będą na kanałach YouTube influencerów.
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio.
Komentarze