01.04.18, 21:00

KatOsu w kampanii Super-Pharm

Grafika z kampanii reklamowej
Fot.: materiały prasowe

Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego - „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła influencerkę i makijażystkę - KatOsu. 

Foldery kosmetyczne to cykliczna, sezonowa oferta drogerii Super-Pharm. Z początkiem każdej pory roku (wiosna, lato, jesień) marka podpowiada i doradza swoim Klientkom w zakresie pielęgnacji i makijażu, prezentuje aktualne trendy i odpowiednie do nich kosmetyki. W tym roku po raz pierwszy do współtworzenia folderu zaproszono eksperta –influencerkę makijażową KatOsu, która przedstawia swoje rekomendacje kosmetyczne na wiosnę 2018 r., a także opatrzyła oba wydania słowem wstępnym.

Współpraca z KatOsu to również video content, czyli seria tutoriali, w jakich influencerka krok po kroku podpowiadać będzie, jak wykonać wiosenne makijaże. Zaplanowano również jej interaktywne spotkania z Klientami drogerii na kanałach social mediowych marki.

Oferta Piękno i styl będze szeroko promowana. Zaplanowano kampanię radiową oraz telewizyjną, realizowaną w stacjach głównych oraz tematycznych z grupy TVN i Polsat. Dodatkowo wykorzystano nośniki Digital Out of Home sieci Screen Network. Inserty folderów oraz advertoriale z propozycjami influencerki znajdą się w magazynach „Avanti”, „Zwierciadło”, „Show”, „Party” i „Twój Styl”. Oferta jest też wspierana działaniami reklamowymi online i w social mediach.

Kreacje do kampanii telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja Communication Unlimited, za planowanie mediów odpowiedzialne były grupa mediowa Mets i grupa Adnext, za działania influencer marketing odpowiada agencja Kamikaze.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).