10.05.18, 14:00

Rusza kampania Monte Snack oparta na gamingu

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rusza oparta na gamingu kampania Monte Snack (Zott). Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja GoldenSubmarine wspólnie z GetHero.

Osią kampanii jest konkurs „Monte Team Snack” opierający się na idei gamingu. Konkurs ma formułę otwartą. Użytkownicy mogą do niego przystąpić rywalizując o udział w kolejnych etapach gry, aż do finałowej rozgrywki zaplanowanej na wrzesień w Krakowie.

W pierwszym etapie uczestnik wybiera jednego z czterech gamerów – liderów poszczególnych teamów. Są nimi Jcob, Vibe, Kamyk i Lachu, praktycy gier wideo. Podstawą naboru do zespołów będą najwyżej ocenione odpowiedzi na dwa pytania. Kandydaci udzielają ich online, w formularzu na specjalnej stronie. Najlepsi, łącznie 240 osób, zostaną zaproszeni do udziału w eliminacjach w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie bądź Tychach (na terenie centrów handlowych, na przełomie maja i czerwca), w zależności od tego, którego gamera wybiorą. Organizatorzy przewidzieli dodatkowo cztery „dzikie karty” dla tych, którzy zgłoszą się na eliminacje w tych miastach. Z każdej z czterech eliminacji dalej awansuje po ośmiu uczestników z każdego teamu. To oni wyjadą na dwudniowy Boot Camp Monte Team Snack w Serocku, zaplanowany na początek sierpnia. Tam o miejsce w składzie będą walczyć w systemie pucharowym, czyli „każdy z każdym”. Kapitanowie mają tylko po trzy miejsca w zespołach. Bootcamp będzie ostatnią rozgrywką przed wielkim finałem 1 września w Krakowie.

Cały projekt oparty jest na połączeniu dwóch światów. Realnego, w którym odbywają się kolejne etapy eliminacji oraz finał z wirtualnym – w którym przebiega rejestracja oraz bezpośrednia walka o miejsce w drużynie i finałowe laury. Nagrody przewidziane dla finalistów to szereg gamerskich gadżetów.

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept strategiczny i linię kreatywną kampanii, stworzenie strony dedykowanej konkursowi, jego promocję w kanałach Monte oraz nadzór. Organizowaniem eventów oraz całkowitą koordynacją działań z gamerami zajmuje się agencja GetHero, która wspierała GoldenSubmarine w wypracowaniu konceptu przebiegu konkursu i rywalizacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).