29.05.18, 10:45
Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak ponownie w kampanii marki Semilac
25 maja br., ruszyła ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac zbudowana wokół hasła „Poznaj moc koloru”. Działania będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digitalu.
Kampania 360 zyskała nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które ma nawiązywać do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. W kampanii pojawią się znane twarze - Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.
Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja PZL, za produkcję – studio Film Republic, natomiast post-produkcję - studio Badi Badi. O udźwiękowienie zadbała firma HALO. Sesję zdjęciową stworzyła Zuza Krajewska. Z kolei agencja Havas PR koordynuje działania z zakresu public relations.
Zintegrowana kampania pojawi się w telewizji, najpopularniejszych tytułach prasowych, social media oraz na kanałach Youtube.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze