07.06.18, 10:21
Gotowi na emocje. Coca-Cola z kampanią geolokalizacyjną
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, wkracza w finalną fazę kampanii "Gotowi na emocje". Specjalnie na czas oczekiwania do rozpoczęcia piłkarskich rozgrywek marka przygotowała geolokalizowaną, ogólnopolską kampanię OOH
z dedykowanymi formatami w wybranych regionach i miastach.
Trwa również kampania telewizyjna, zagrzewająca do zakupu Coca-Cola przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej "Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty", a przekaz wspomaga utwór AC/DC "Are you ready". Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.
Kampania OOH zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca Mundialu.
McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacja materiałów BTL oraz obsługa promocji narodowej po stronie Agencji Fortis.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze