24.10.18, 15:00
Codemedia wspiera kampanię TV marki Isla
Trwa kampania telewizyjna marki Isla – pastylek na gardło z oferty Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich. Prezentowane są w nich warianty linii Isla – Isla Medic, Isla Junior oraz klasyczna Isla Original. „Poprzez wykorzystanie różnych produktów w poszczególnych billboardach sponsorskich chcieliśmy zaprezentować różnorodność produktową marki. Mogliśmy dzięki temu również dopasować odpowiedni przekaz do niejednorodnej grupy celowej. Dlatego też w kampanii wykorzystujemy szerokie spektrum stacji, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych konsumentów marki” – mówi Bartosz Zientek, dom mediowy Codemedia.
Poza kampanią Codemedia będzie również wspierać klienta w przeprowadzeniu badania mającego na celu sprawdzenie efektywności prowadzonych działań oraz poznaniu opinii klientów na temat produktu i marki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze