21.11.18, 15:00

dobrezakonczenia.pl. Marcin Prokop w kampanii wizerunkowej Warty

Strona internetowa Warty
Fot.: portalmedialny.pl

22 listopada br. wystartuje kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Warta, promująca jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w spotach filmowych. 

Głównym punktem wdrażanej kampanii są spoty video, w których przedstawiane są prawdziwe historie klientów. Filmy podzielone zostały na dwie części. W pierwszej Marcin Prokop opowiada o problematycznych zdarzeniach i jego zabawnych pomysłach na ich rozwiązanie. W drugiej części spotu prawdziwi klienci Warty prezentują swój praktyczny sposób – kontakt z ubezpieczycielem – który pomaga skutecznie i komfortowo zakończyć sprawę.

Koncepcja filmów zakładała prezentację dwóch światów. Pierwszy symbolizuje harmonię, porządek zniszczony przez niefortunną i zaskakującą sytuację. Wszystko to zostało uzupełnione charakterystyczną i spontaniczną osobowością Marcina Prokopa. Druga część spotu to odbicie od „sztucznego świata” i opowieść klientów Warty. Widzimy ich na tle wykreowanej przez nas przestrzeni planu zdjęciowego, oddzielając w ten sposób świat realny od fikcji. Dzięki temu zabiegowi chcemy dodatkowo podkreślić wiarygodność opowiedzianych historii” – podsumowuje Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR.

Kampania wizerunkowa „dobrezakonczenia.pl” ma skupić się na obecności w mediach internetowych. Do odbiorców trafi głównie za pomocą kanałów YouTube oraz VOD (Ipla, TVP, Grupa TVN) oraz social media. Kampania będzie również wykorzystywała mix formatów bannerowych. Wsparta zostanie działaniami PR oraz materiałami przygotowanymi przy współpracy z blogerami i influencerami. Kampania została zaplanowana do końca 2019 r.

Do emisji zostały przygotowane spoty w dłuższej (35 sek.) i krótszej (15 sek.) wersji. Za ich przygotowanie odpowiedzialny był zespół marketingu Warty, agencja MullenLowe. Filmy wyreżyserowane przez Martynę Iwańską wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom. Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2.

Do kampanii powstała specjalna strona na której oprócz spotów można znaleźć również inne historie klientów.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.