28.11.18, 22:00
Gimnastyczka w nowej kampanii Alior Banku
26 listopada 2018 r. Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.
Rozpoczęta kampania Alior Banku dotycząca nowej bankowości internetowej i mobilnej to pierwszy spot z serii. W spocie wykorzystano postać gimnastyczki, która ma symbolizować elastyczność nowego systemu. Krótkie filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, zwiększając tym samym zaangażowanie wśród użytkowników mediów społecznościowych.
Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions postawiła na krótkie formaty z elementem zaskoczenia. Teaser, który pojawił się w sieci jednocześnie z pierwszym spotem z cyklu sugeruje, że przed internautami jeszcze co najmniej trzy filmy poruszające tematykę kampanii.
Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID. Klienci posiadający urządzenie z systemem Android/iOS z odpowiednim czytnikiem mogą bezpiecznie nie tylko logować się do aplikacji, ale również za pomocą biometrii dokonywać autoryzacji przelewów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze