06.01.19, 11:00
Marka Mustela z pierwszą kampanią TV
Wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Reklamowany produkt to „Delikatny żel do mycia”. Promocja w telewizji ma zapewnić dotarcie do grupy mam dzieci do trzeciego roku życia, a także kobiet, które planują powiększenie rodziny. Billboardy sponsorskie pojawią się głównie przy „Dzień Dobry TVN”.
Za produkcję materiałów wideo odpowiedzialna jest agencja marketingowa Kiwi Marketing.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze