03.01.19, 17:00
Labcon kompleksowo obsłuży markę adidas w Polsce
Agencja Labcon (Group One), wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.
W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów oraz nowy adres kontaktowy z mediami. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze