20.01.19, 17:00
Agencja Mint Media dla Mattel promowała grę UNO w TikTok i Instagramie
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, producentem zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia 2018 r., wykorzystano dwa serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą popularność wśród młodych użytkowników, czyli grupy docelowej kampanii oraz szerokich możliwości w zakresie prowadzenia kreatywnych realizacji.
W ramach współpracy, agencja Mint Media była odpowiedzialna za dobór kanałów oraz przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych w zakresie kampanii digital i konkursu na platformach Instagram i TikTok.
Celem kampanii była promocja gry karcianej UNO wśród młodych osób. Działania zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszym z nich było zamieszczenie postu na Instagramie, lokującego produkt oraz konkurs Mattel. Etap drugi obejmował umieszczenie filmu w serwisie TikTok. Ostatnim krokiem było dodanie wideo przedstawiającego wirtualną rozgrywkę użytkowników. Wszystkie publikacje otagowane były #UNOwyzwanie.
Po stronie Mint Media za współpracę odpowiedzialni byli Patrycja Pietruszewska oraz Michał Zychowicz.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze