20.01.19, 17:00

Agencja Mint Media dla Mattel promowała grę UNO w TikTok i Instagramie

Mint Media dla Mattel
Fot.: materiały prasowe

Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, producentem zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie. 

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia 2018 r., wykorzystano dwa serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą popularność wśród młodych użytkowników, czyli grupy docelowej kampanii oraz szerokich możliwości w zakresie prowadzenia kreatywnych realizacji.

W ramach współpracy, agencja Mint Media była odpowiedzialna za dobór kanałów oraz przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych w zakresie kampanii digital i konkursu na platformach Instagram i TikTok.

Celem kampanii była promocja gry karcianej UNO wśród młodych osób. Działania zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszym z nich było zamieszczenie postu na Instagramie, lokującego produkt oraz konkurs Mattel. Etap drugi obejmował umieszczenie filmu w serwisie TikTok. Ostatnim krokiem było dodanie wideo przedstawiającego wirtualną rozgrywkę użytkowników. Wszystkie publikacje otagowane były #UNOwyzwanie.

Po stronie Mint Media za współpracę odpowiedzialni byli Patrycja Pietruszewska oraz Michał Zychowicz.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).