31.01.19, 11:00
Małgorzata Socha wybiera stół do jadalni w nowym spocie salonów Agata
Od 30 stycznia br., w stacjach TV ruszyła emisja nowych spotów reklamowych salonów Agata z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy. Zgodnie z konwencją przyjętą w całej kampanii „Dla każdego coś”, najnowszy spot również ma charakteryzować się lekkością przekazu i dużą dawką humoru.
W poprzednich seriach spotów Socha doradzała klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni.
„Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne - zauważalny sposób” – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.
Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze