31.01.19, 11:00

Małgorzata Socha wybiera stół do jadalni w nowym spocie salonów Agata

Logo marki Agata
Fot.: materiały prasowe

Od 30 stycznia br., w stacjach TV ruszyła emisja nowych spotów reklamowych salonów Agata z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy. Zgodnie z konwencją przyjętą w całej kampanii „Dla każdego coś”, najnowszy spot również ma charakteryzować się lekkością przekazu i dużą dawką humoru.

W poprzednich seriach spotów Socha doradzała klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni.

Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne - zauważalny sposób” – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).