18.02.19, 13:16
Roman Dudziński awansuje w Carat Polska
Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansował na stanowisko Digital Directora.
Dudziński awansował w strukturach Carat, gdzie odpowiada za rozwój obszaru digital. W poprzedniej roli przede wszystkim skupiony był na opracowaniu i wdrożeniu „d2: dentsu digital” – innowacyjnej platformy rozwoju kompetencji digital. Obecnie ma skoncentrować się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparcia wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju platformy „d2: dentsu digital”.
Dudziński pracuje w Carat (Dentsu Aegis Network Polska) od 2016 r. Wcześniej rozwijał się w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith. Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), motoryzacja (grupa PSA), FMCG (grupa Barilla) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu.
Dudziński jest trenerem programu IAB Dimaq i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze