15.04.19, 13:00
Mondelez Polska wprowadza na rynek Joyfills
Mondelez Polska wystartował z kampanią nowego produktu - Joyfills (małe chrupiące przekąski w dwóch wariantach: z nadzieniem Milka i Oreo). W ramach kampanii zaplanowana jest komunikacja w TV, social mediach oraz akcje samplingowe.
Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania reklamowa w TV, która potrwa aż jedenaście tygodni. Dodatkowo działania promocyjne wesprze kampania digital, planowana na 15 tygodni, a także akcje samplingowe, które odbędą się, m.in. w wybranych kinach, księgarniach oraz punktach sprzedaży. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada Agencja Mindshare Polska. Działania PR, zaplanowała i realizuje agencja Hill+Knowlton Strategies.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze