08.05.19, 14:00

Hubert Jeżak przeszedł z Accenture do Codemedia

Hubert Jeżak
Fot.: materiały prasowe

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak i objął on stanowisko Head of SEM. 

Jeżak w Codemedia będzie odpowiedzialny, m.in. za strategiczne planowanie i nadzór nad realizacją kampanii SEM oraz ich analizę. Jest on również wsparciem merytorycznym dla całego zespołu. Ponadto, do jego obowiązków należy rozwój oferty Search i Social Ads domu mediowego.

Hubert Jeżak w swojej karierze pracował przy wielu zróżnicowanych projektach – od prowadzania działań wizerunkowych dla marek FMCG, świadomościowych i sprzedażowych dla automotive, kończąc na typowych kampaniach efektywnościowych dla linii lotniczych, biur podróży czy finansów i ubezpieczeń. Pracę w mediach zaczynał w 2008 r. w Media Contacts (obecnie Havas Media). Przez pierwsze pięć lat pełnił funkcję specjalisty SEM. W 2014 r. objął stanowisko szefa zespołu specjalistów i kreował strategię rozwoju całej komórki SEM/SEO. W 2017 r. stanął na czele konsultantów SEM w Accenture, gdzie zajmował się analizą i budowaniem strategii dla jednej z marek samochodów osobowych i dostawczych. Rok później uruchomił projekt charytatywny związany ze szkoleniami z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku społecznego (NGO). Huber Jeżak z wykształcenia jest anglistą. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.