20.05.19, 21:00

Murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený w Warszawie oraz Krakowie

Mural marki
Fot.: materiały prasowe

W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.

Marka Pilsner Urquell stworzyła kolorowy street art obrazujący miejsce narodzin, czeskiego pilznera. Pilzno, jakie da się poznać dzięki muralom, to przede wszystkim charakterystyczna brama browaru, której towarzyszą ilustracje unikalnych składników, tajników warzenia piwa, praca browarników oraz odniesienia do kultury smakowania Pilsnera Urquella. Murale zdobiące elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy są częścią kampanii prowadzonej pod hasłem „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, której celem jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze. Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła Daniela Solený, który od lat mieszka w Pradze i to właśnie czeska kultura i architektura stały się dla niego źródłem inspiracji. 

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która swoimi działaniami obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto
z czeskiego browaru, oraz Tapsterów – Mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).