16.09.19, 13:00
Captain Jack z nowym wariantem piwa i kampanią reklamową
Captain Jack przygotował nowy wariant piwa. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa.
Marka Captain Jack wprowadza nowy wariant produktu, tym razem o smaku rumu i pomarańczy i rozpoczyna jego promocję. „W kampanię nowego wariantu będą zaangażowani znani i lubiani influencerzy, między innymi raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy znany już z karnawałowej aktywacji Dj Noz. Dodatkowo premierze nowego wariantu piwa towarzyszyć będzie zintegrowana kampania obejmująca spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania w digitalu, w social mediach, PR oraz materiały POS w punktach sprzedaży” – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki.
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Bardzo, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Dynamo i Platige Image. Działania w digitalu, social mediach oraz kampanię z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Projekty opakowań zostały wypracowane przez Mango Design. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).
Zintegrowana kampania potrwa od września do listopada br. Marka przygotowała również konkurs z nagrodami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze