16.09.19, 13:00

Captain Jack z nowym wariantem piwa i kampanią reklamową

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Captain Jack przygotował nowy wariant piwa. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa. 

Marka Captain Jack wprowadza nowy wariant produktu, tym razem o smaku rumu i pomarańczy i rozpoczyna jego promocję. „W kampanię nowego wariantu będą zaangażowani znani i lubiani influencerzy, między innymi raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy znany już z karnawałowej aktywacji Dj Noz. Dodatkowo premierze nowego wariantu piwa towarzyszyć będzie zintegrowana kampania obejmująca spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania w digitalu, w social mediach, PR oraz materiały POS w punktach sprzedaży” – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki.

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Bardzo, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Dynamo i Platige Image. Działania w digitalu, social mediach oraz kampanię z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Projekty opakowań zostały wypracowane przez Mango Design. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).

Zintegrowana kampania potrwa od września do listopada br. Marka przygotowała również konkurs z nagrodami.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).