30.09.19, 12:00

Dorota Bubka w ekipie Labcon

Dorota Bubka
Fot.: materiały prasowe

Dorota Bubka przeszła z Grey Group Polska do agencji Labcon, w której swoim doświadczeniem ma wzmocnić kompetencje kreatywne, w tym w obszarze tworzenia konceptów komunikacyjnych 360. Jako Creative Group Head stanęła na czele zespołu kreacji i designu.

Na czele zespołu kreacji stanęła Dorota Bubka, która będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu i warstwę kreatywną działań agencji. Z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Do Labcon przeszła z Grey Group Polska, gdzie przez ostatnie dwa lata jako Creative Group Head zarządzała teamami kreatywnymi i współtworzyła projekty reklamowe, m.in. dla takich marek jak: mBank, mBank Young, Orlen, LOT, Volvo czy Pepco. We współpracy z Mediacomem pracowała również dla Coca-cola oraz Sprite. Zanim dołączyła do Grey Group Polska, przez sześć lat pracowała w Artegence, m.in. dla: Polkomtel, Play, Sage, Bayer, Teva oraz Reckitt Benckiser.

Dorota Bubka-Graca jest laureatką wielu konkursów reklamowych (m.in. KTR, MIXX AWARDS, Innovation Award oraz EFFIE), jak również wielokrotną jurorką konkursów kreatywnych, w tym przewodniczącą KTR Young Creatives w kategorii digital.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).