11.02.20, 10:42
Ratuj pszczoły. NESTLÉ rozda 14 tys. saszetek nasion roślin miododajnych
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę promocji płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod nazwą „Ratuj pszczoły”.
Przyjmowanie zgłoszeń w akcji ruszyło 3 lutego br. i potrwa do 30 kwietnia br. lub do wyczerpania puli nagród. Klient, który chce wziąć udział w promocji musi kupić opakowanie płatków śniadaniowych NESTLÉ (m.in. Corn Flakes, Kangus, Honey Cheerios), a następnie dokonać zgłoszenia w promocji na specjalnej stronie akcji. Do odebrania są saszetki nasion roślin miododajnych (pula nagród to 14 tys. sztuk).
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród) oraz przygotowanie kreacji promocji. Promocję wspierają kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze