28.04.20, 20:00
Odporna na plamy i przetarcia. AkzoNobel z kampanią Dulux EasyCare+
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, rozpoczął kampanię farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach TV. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia br.
„Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii Dulux EasyCare+. Ma ono podkreślać, że poza plamoodpornością, nowy produkt zapewnia ochronę malowanej powierzchni przed czarnymi śladami i przetarciami.
Spot TV pokazuje, jak prostsza staje się nasza domowa codzienność, kiedy nie musimy szczególnie uważać na ściany i unikać sytuacji, w której powstają czarne ślady i przetarcia.
Trzydziestosekundowy spot reklamowy, promujący kampanię można zobaczyć od 12 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VOD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.
Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Digital Resolution, zaś za działania w Social Media agencja OS3. Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n more.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze