20.05.20, 12:17

Alior Bank odpowiada na nową rzeczywistość w kampanii wizerunkowej

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamową w telewizji i internecie. Prowadzone działania są odpowiedzią banku na nową rzeczywistość doby pandemii, a ich celem jest wpisanie marki w nową sytuację i określenie jej roli. Bank przygotował m.in. dwa spoty reklamowe, które będą emitowane do 21 czerwca br.

Alior Bank na początku br. ogłosił strategię „Więcej niż bank”. Została w niej ponownie określona rola banku, który chce towarzyszyć swoim klientom w codziennym życiu, nie tylko w sprawach związanych z zarządzaniem finansami. Właśnie rozpoczęta kampania reklamowa ma wpisywać się w tę ideę.

„Alior Bank ma być partnerem w nowych czasach – z jednej strony profesjonalnym, ale jednocześnie empatycznym i z ludzką twarzą. W ramach kampanii zaprezentujemy dwa spoty reklamowe pt. „Zmiany” oraz „Przyszłość”, które mają zbudować ten wizerunek w oczach odbiorców. Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście. Dzięki temu uspokajający, optymistyczny przekaz jest bardziej wiarygodny” – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.

Kampania potrwa do 21 czerwca i będzie podzielona na dwa etapy. W pierwszym emitowanych będzie kilka wersji spotu pt. „Zmiany”, w drugim etapie bank wyemituje reklamę pt. „Przyszłość”.

Równocześnie od początku maja trwa wizerunkowa kampania internetowa Alior Banku. W komunikacji bank chce podkreślać, że w tych trudnych czasach zapewnia najwyższą jakość usług oraz najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązania umożliwiające zdalne bankowanie. Promowane są Konto Jakże Osobiste, a także aplikacja Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online.

Działania reklamowe Alior Banku obejmują m.in. telewizję, VOD i internet. Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny Papaya Films, za kampanię internetową agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.