20.05.20, 10:03

Natalia Skrzypek w zespole Labcon

Natalia Skrzypek
Fot.: materiały prasowe

Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon (Group One). Jako Head of Social Media ma wesprzeć kompetencje zespołu z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych z naciskiem na wykorzystanie nowych technologii.

Skrzypek obejmując pieczę nad zespołem Social Media, ma skupić się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.

Natalia Skrzypek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji socialowych w Polsce, Socializer. W Dentsu Aegis Network pracowała dla takich marek jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk. Z wykształcenia jest dziennikarką. Ma na koncie certyfikaty DIMAQ Professional i Facebook Certified Media Planner. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”. Współautorka pomysłu na pierwszą multikanałową reklamę na żywo dla marki SKODA nagrodzonej srebrem w Innovation Awards 2019.

Obecnie skupia się na tematach digitalowych i rozwoju kompetencji w tym kierunku, m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się w prace grupy roboczej IAB Polska, dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).