20.05.20, 10:03
Natalia Skrzypek w zespole Labcon
Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon (Group One). Jako Head of Social Media ma wesprzeć kompetencje zespołu z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych z naciskiem na wykorzystanie nowych technologii.
Skrzypek obejmując pieczę nad zespołem Social Media, ma skupić się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.
Natalia Skrzypek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji socialowych w Polsce, Socializer. W Dentsu Aegis Network pracowała dla takich marek jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk. Z wykształcenia jest dziennikarką. Ma na koncie certyfikaty DIMAQ Professional i Facebook Certified Media Planner. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”. Współautorka pomysłu na pierwszą multikanałową reklamę na żywo dla marki SKODA nagrodzonej srebrem w Innovation Awards 2019.
Obecnie skupia się na tematach digitalowych i rozwoju kompetencji w tym kierunku, m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się w prace grupy roboczej IAB Polska, dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze