30.06.20, 15:30
Weber Shandwick ponownie w gronie członków ZFPR
Polski oddział Weber Shandwick dołączył do Związku Firm Public Relations. To druga agencja, która w ostatnim miesiącu zdecydowała się działać w ZFPR na rzecz profesjonalnej praktyki PR.
„Weber Shandwick to silna globalna marka, witamy serdecznie polski oddział w Związku” – mówi Adam Jarosz, Prezes ZFPR. „Agencja ponownie dołącza do naszej organizacji, obecnie w dwudziestym, jubileuszowym roku jej działalności, kierowana przez Agnieszkę Dziedzic, jedną z pionierek profesjonalnego rynku doradztwa PR i sygnatariuszkę Deklaracji Koalicji na Rzecz Profesjonalnej Praktyki Public Relations z 2000 roku – dokumentu, którego podpisanie stanowiło podwaliny utworzenia ZFPR” – dodaje Jarosz.
„Wartości i misja ZFPR są mi bardzo bliskie od momentu, gdy spotkaliśmy się w małym gronie sygnatariuszy Deklaracji dwadzieścia lat temu. Tak jak każda organizacja, ZFPR napotyka wyzwania, kreując jednak na przestrzeni lat konkretny dorobek i osiągnięcia. Bardzo się cieszę, że obecny zarząd to także przedstawiciele kolejnego pokolenia PR-owców. Ufam, że dzięki ich energii i innemu spojrzeniu na branżę, nasza organizacja wejdzie na kolejny etap rozwoju w tym tak skomplikowanym i trudnym okresie, w jakim wszyscy teraz jesteśmy. Dziękuję zarządowi za przyjęcie nas w szeregi ZFPR” – powiedziała Agnieszka Dziedzic, szefowa Weber Shandwick w Polsce.
Weber Shandwick to agencja PR o globalnym zasięgu z biurami w 79 miastach na całym świecie. Warszawskie biuro agencji powstało w 2006 r. Do zadań zespołu należy prowadzenie i koordynacja działań agencji w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Głównymi klientami agencji, należącej do McCann Worldgroup, są w Polsce, m.in. Exxon Mobil, Michelin, Volvo Buses i TPV (producent sprzętu elektronicznego Philips).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze