30.06.20, 15:30

Weber Shandwick ponownie w gronie członków ZFPR

Logotypy marek
Fot.: materiały prasowe

Polski oddział Weber Shandwick dołączył do Związku Firm Public Relations. To druga agencja, która w ostatnim miesiącu zdecydowała się działać w ZFPR na rzecz profesjonalnej praktyki PR.

Weber Shandwick to silna globalna marka, witamy serdecznie polski oddział w Związku” – mówi Adam Jarosz, Prezes ZFPR. „Agencja ponownie dołącza do naszej organizacji, obecnie w dwudziestym, jubileuszowym roku jej działalności, kierowana przez Agnieszkę Dziedzic, jedną z pionierek profesjonalnego rynku doradztwa PR i sygnatariuszkę Deklaracji Koalicji na Rzecz Profesjonalnej Praktyki Public Relations z 2000 roku – dokumentu, którego podpisanie stanowiło podwaliny utworzenia ZFPR” – dodaje Jarosz.

Wartości i misja ZFPR są mi bardzo bliskie od momentu, gdy spotkaliśmy się w małym gronie sygnatariuszy Deklaracji dwadzieścia lat temu. Tak jak każda organizacja, ZFPR napotyka wyzwania, kreując jednak na przestrzeni lat konkretny dorobek i osiągnięcia. Bardzo się cieszę, że obecny zarząd to także przedstawiciele kolejnego pokolenia PR-owców. Ufam, że dzięki ich energii i innemu spojrzeniu na branżę, nasza organizacja wejdzie na kolejny etap rozwoju w tym tak skomplikowanym i trudnym okresie, w jakim wszyscy teraz jesteśmy. Dziękuję zarządowi za przyjęcie nas w szeregi ZFPR” – powiedziała Agnieszka Dziedzic, szefowa Weber Shandwick w Polsce.

Weber Shandwick to agencja PR o globalnym zasięgu z biurami w 79 miastach na całym świecie. Warszawskie biuro agencji powstało w 2006 r. Do zadań zespołu należy prowadzenie i koordynacja działań agencji w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Głównymi klientami agencji, należącej do McCann Worldgroup, są w Polsce, m.in. Exxon Mobil, Michelin, Volvo Buses i TPV (producent sprzętu elektronicznego Philips).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).