07.07.20, 16:00
Śmietany Łaciate bohaterkami kampanii reklamowej
Rozpoczęła się letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22%. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno działania digitalowe, jak i spoty telewizyjne.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol reklamuje śmietany Łaciate 12%, 18% i 22%. Produkty promowane są za pomocą billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat, TVN oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w Internecie - kampania display, social media, YouTube. Istotnym elementem działań ma być platforma najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na posiłki w tradycyjnej jak i nowej odsłonie. Internauci znajdą tam również inspiracje kulinarne z użyciem śmietan Łaciatych.
Działania promocyjne zaplanowane są do 19 lipca br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze