18.10.20, 13:00

Synowa i Teściowa wybierają stół w spocie Salonów Agata

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Salony Agata emitują kolejny, drugi z serii spot reklamowy w ramach kampanii z udziałem gwiazd: Małgorzaty Sochy oraz Ewy Kasprzyk. Tym razem grane przez aktorki Synowa i Teściowa dyskutują o stole. 

Bohaterki spotu, których zabawną relację widzowie mogli już poznać w historii z narożnikiem i żyrafką, tym razem w rodzinnym gronie rozmawiają o stole idealnym. „Kolejna historia, w której pojawiają się także nowe postaci, jest kontynuacją naszej przygotowanej w humorystycznej konwencji kampanii. W naszej komunikacji, skupiając się na przekazie „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego”, zwracamy uwagę na zróżnicowane potrzeby naszych Klientów. Podczas tworzenia fabuły spotów, istotne jest dla nas to, aby obok zabawnego wydźwięku, były one odzwierciedleniem codziennych sytuacji. Klienci mogą w każdej z tych historii znaleźć pierwiastek siebie, a w naszych salonach dopasują do swoich domów idealne produkty, niezależnie od preferencji” – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również urodzinowa akcja promocyjna w Salonach Agata. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).