27.11.20, 17:00
Twórz. Odkrywaj. Druga odsłona kampanii smartfonów z serii Xiaomi Mi 10T
Agencja Open Gate w drugiej odsłonie kampanii marki Xiaomi, przygotowała wizerunkowy spot przedstawiający jak nowy flagowy smartfon Xiaomi Mi 10T PRO przy wsparciu Asystenta Google pomaga w zarządzaniu czasem oraz efektywnym osiąganiu celów.
Motywem przewodnim spotu jest innowacyjna technologia smartfona, m.in. aparat fotograficzny 108 MP oraz codzienne wsparcie asystenta, co ma sprawiać, że urządzenie w niekonwencjonalny sposób odpowiada na potrzeby zawodowe i prywatne użytkowników.
Za koncept kreatywny, scenariusz oraz koordynację odpowiada agencja Open Gate, za reżyserię Tadeusz Śliwa, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom.
Kampania TV rozpoczęła się 20 listopada br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze