02.12.20, 09:47
MullenLowe MediaHub obsłuży markę Majonezu Kieleckiego
MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. Zwycięski dom mediowy został wybrany na drodze konkursu ofert, by wesprzeć świąteczną kampanię marki.
Kampania świąteczna to pierwsza współpraca między WSP Społem w Kielcach, do którego należy marka Majonez Kielecki, a MullenLowe MediaHub.
Jak informuje dom mediowy, o wyborze MullenLowe MediaHub zdecydowały kompetencje digitalowe, rozbudowana analiza zachowań internautów w czasie COVID19 oraz prezentacja sektora VOD.
W kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video oraz VOD w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak, Head of Digital Client Service MediaHub.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze