20.01.21, 16:00

Nestlé ratuje pszczoły rozdaje saszetki nasion miododajnych

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę promocji producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. 

Promocja przebiega pod hasłem „Ratuj Pszczoły” i objęła wybrane płatki śniadaniowe Nestlé. Sprzedaż promocyjna rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia br. lub do wyczerpania puli nasion. 

Klient, który chce wziąć udział w promocji musi kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé, a następnie wypełnić formularz w sieci na specjalnej stronie i odebrać saszetkę nasion (20 tys. saszetek nasion miododajnych).

Akcja promocyjna będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, w social mediach, na opakowaniach płatków. W ramach akcji producent płatków śniadaniowych Nestlé rozpoczął współpracę z fundacją ROI SIĘ, która m.in. wynajmie ule oraz wysieje łąkę nasionami roślin miododajnych. Koncept kreatywny powierzono agencji Hi Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).