20.01.21, 16:00
Nestlé ratuje pszczoły rozdaje saszetki nasion miododajnych
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę promocji producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Promocja przebiega pod hasłem „Ratuj Pszczoły” i objęła wybrane płatki śniadaniowe Nestlé. Sprzedaż promocyjna rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia br. lub do wyczerpania puli nasion.
Klient, który chce wziąć udział w promocji musi kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé, a następnie wypełnić formularz w sieci na specjalnej stronie i odebrać saszetkę nasion (20 tys. saszetek nasion miododajnych).
Akcja promocyjna będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, w social mediach, na opakowaniach płatków. W ramach akcji producent płatków śniadaniowych Nestlé rozpoczął współpracę z fundacją ROI SIĘ, która m.in. wynajmie ule oraz wysieje łąkę nasionami roślin miododajnych. Koncept kreatywny powierzono agencji Hi Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze