12.02.21, 16:00
Paweł Adamczyk w zespole Zenith
Paweł Adamczyk objął stanowisko Communications & Business Director w Zenith Polska. Zarządzać będzie zespołami odpowiedzialnymi za strategię, planowanie i zakup mediów na rzecz takich klientów jak: Wedel, Sephora oraz Disney.
Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom, gdzie przez niemal dziewięć lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz klientów Procter&Gamble w kategoriach Oral Care, Feminine Care, Home Care, Baby Care, Hair Care na 10 rynkach Europy Środkowej. W jego portfolio znajdują się m.in. kampanie dla: Pampers, Oral B, Always, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Naturella, Tampax, Max Factor, Braun a także perfumerii Douglas.
Paweł Adamczyk specjalizuje się we współpracy z klientami scenatralizowanymi, wdrażaniu rozwiązań komunikacyjnych opartych o planowanie ekonometryczne, jak również w tworzeniu strategii komunikacji marek wykorzystujących dane.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze