17.03.21, 14:13

Bricomarché rusza z nową platformą komunikacji marki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.

Celem sieci, w ramach nowej platformy komunikacji, jest inspirowanie klientów do rozwijania pasji związanych z ich domami oraz ogrodami. Pomocne w będą mają być poradnikowe nagrania wideo tworzone we współpracy z ambasadorami. Od 2017 r. sieć współpracuje z Wieśkiem Skibą –złotą rączka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. Rok później ambasadorem Bricomarché został także Dominik Strzelec – pasjonat ogrodów – od sadzenia, aranżacji i pielęgnacji roślin po skomplikowane systemy nawadniające. Z kolei w br. do ich grona dołączyła Kasia Ogórek, prowadząca największego i najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, którego co miesiąc odwiedza ponad 100 tys. unikalnych użytkowników.

„Początek 2021 roku rozpoczynamy inauguracją nowej platformy marki, która obejmuje nie tylko komunikację, ale także politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Dzięki temu chcemy dotrzeć do nowych segmentów klientów, którzy chętnie sięgają po produkty lepszej jakości czy nowoczesne wzornictwo” – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce. „Szeroko zasięgowa komunikacja rozpoczęła się 17 marca, ale pewne elementy nowej misji klienci mogli zauważyć już od początku 2021 roku. Nasz logotyp wraz z nowym claimem „Z pasją do domu i ogrodu” był wykorzystany np. już od pierwszej gazetki promocyjnej w tym roku” – dodaje Jańczak-Stefanide.

Nowa komunikacja marki będzie realizowana wielotorowo. Kampania reklamowa będzie obecna w TV, radiu oraz online. We wszystkich ogólnopolskich stacjach TV zostaną zaprezentowane spoty wizerunkowo-produktowe. Z kolei online, komunikacja będzie prowadzona zarówno na firmowych kontach Bricomarché w serwisach Facebook, Instagram i Youtube, jak i w formie reklam w social mediach oraz na portalach czy platformach VOD.

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja GPD. Implementacją strategii komunikacji Bricomarché w social mediach zajmuje się agencja Content Spot, która realizuje materiały contentowe z udziałem ambasadorów marki. Zaplanowanie i zakup mediów w ramach kampanii leży w obowiązkach domu mediowego MediaCom, a działania z zakresu PR – agencji Havas PR Warsaw.

Komentarze

Powiązane

18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
17.07.24, 12:49
| reklama & PR » ludzie
Urszula Zielińska awansuje, a Bartosz Teresiak dołącza do VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu agencji dołączył Bartosz Teresiak.
16.07.24, 18:27
| reklama & PR » informacje
Justtag Group kupuje sieć Adrino
Firma Justtag Group, działająca na rynku platform data-as-a-service w regionie CEE, przejęła Adrino - sieć reklamy native. Tym samym oferta Justtag Group poszerzyła się m.in. o usługi z zakresu reklamy natywnej.
16.07.24, 15:06
| reklama & PR » informacje
Marta Kołodziejska dyrektorką marketingu i komunikacji w Savills
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, zatrudniła Martę Kołodziejską na stanowisku dyrektora marketingu i komunikacji. 
16.07.24, 12:54
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Odświeżona odsłona kampanii marki Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
16.07.24, 12:16
| reklama & PR » informacje
Hochland wybiera LUCKYYOU
Firma Hochland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU.
16.07.24, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Ciebiada awansowała w oLIVE media
Paulina Ciebiada w czerwcu br. awansowała na stanowisko content marketing specjalistki. Z agencją oLIVE media związana jest od września 2023 r. 
15.07.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. Jak tłumaczy agencja, zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.