25.05.21, 09:00
Rodzina sprawdza się w działaniu. Kampania 360 PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski ruszył z kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To już kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.
Głównym bohaterem kampanii jest Karol – młody vloger, który nagrywa daily vlog z domu. Opowiada o swojej rodzinie i przy okazji pokazuje, jak aktywnie PKO Bank Polski wspiera swoich klientów w codziennych aktywnościach.
W ramach kampanii „Rodzina sprawdza się w działaniu” agencja Artegence przygotowała spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampanii towarzyszy seria bumperów będących kontynuacjami historii ze spotu, materiały na witrynach banku, assety social mediowe i banery display.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze