19.07.21, 20:10

Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marcin Dorociński rozpoczął współpracę z marką Kinley. W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować.

Marka przygotowała kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego. Aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych jako jej ambasador, m.in. występując w spotach reklamowych realizowanych pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”.

W ramach kampanii przygotowano cztery etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora. Nie zaniedbując swoich ról, może najzwyczajniej w świecie cieszyć się wspomnianym smakiem dystansu. W serii krótkich spotów, aktor przekonuje konsumentów, że m.in. od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa – świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud video, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Dodatkowo, Kinley we wszystkich wariantach otrzyma wsparcie sprzedażowe w sklepach na terenie całej Polski.

Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriter z Agencji LiquidThread. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej – Szymon Szcześniak. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).