09.09.21, 10:00
WALDI w ALDI. Sieć sklepów spożywczych z nowym Brand Hero
ALDI powołuje do życia postać WALDIEGO - doradcę, bohatera marki, będącego ucieleśnieniem jej wizerunku. Trójwymiarowa postać Brand Hero będzie wspomagała zespół moderacji na profilu ALDI na Facebooku.
Waldi to osobisty coach zakupowy, przewodnik, który ma wprowadzać klientów do świata ALDI. Zadaniem nowego bohatera sieci ma być ocieplenie narracji dyskontu i skrócić dystans między sklepem a klientem. Na potrzeby komunikacji stworzono profil facebookowy Waldiego umożliwiający powołanie do życia awatara, jednak cała komunikacja odbywać się będzie na głównym profilu ALDI Polska.
„Naszym celem jest budowanie bliskich relacji klientów z ALDI, umożliwienie wejścia w interakcję, która skraca dystans i pokazuje „ludzką twarz” sieci. Waldi jest nośnikiem wartości i cech naszej marki, dzięki niemu będziemy mieli szansę stworzyć oryginalną i bogatą komunikację, opowiedzieć klientom zarówno o produktach jak i o samej marce, której historia i unikatowość są wyjątkowe na polskim i światowym rynku" – mówi Agnieszka Barańska Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI
Waldi na tym etapie komunikacji będzie obecny na profilu facebookowym. Sieć nie wyklucza jednak dalszego rozwoju tej postaci.
Waldi teaserowo pojawił się w połowie sierpnia. Oficjalne uruchomienie jego profilu oraz start komunikacji ruszył z początkiem września br. Za opracowanie koncepcji postaci odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Modeling i animację postaci stworzył Adam Lapko.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze