05.10.21, 16:00
Big-Active – najwięcej przyjemności w jednej torebce. Trwa kampania marki z portfolio firmy Herbapol-Lublin
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla marki Big-Active (Herbapol-Lublin).
Działania reklamowe przebiegające pod hasłem „Big-Active – najwięcej przyjemności w jednej torebce” to czwarta już kampania zrealizowana przez MullenLowe Warsaw dla firmy Herbapol-Lublin na przestrzeni ostatnich sześciu lat.
„Naszym zadaniem było stworzenie reklamy, która opowie o harmonijnym połączeniu zielonej herbaty z egzotycznymi owocami, której efektem jest niezwykła przyjemność smaku” – mówi Anna Rozwadowska, senior copywriter w agencji MullenLowe Warsaw. „Postanowiliśmy wykreować obraz, który inaczej niż to zwykle bywa w reklamach herbat, nie będzie mówił o przyjemności, co sam w sobie będzie źródłem przyjemnych doznań” – dodaje Rozwadowska.
Jak podkreśla agencja, film wyreżyserowała Martyna Iwańska, która urzeczywistniła agencyjną wizję i sprawiła, że wszystkie elementy filmu: od realistycznego początku, przez kalejdoskopowe sceny tańca nowoczesnego z udziałem tancerek i owoców, po demo stanowią spójną całość. Żaden liść herbaty ani owoc występujący w filmie nie został wygenerowany w 3d. Wszystkie zagrały na żywo na planie, a do ich poruszenia użyto analogowych efektów specjalnych.
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem telewizję, prasę handlową, digital oraz (VOD). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze