15.11.21, 12:01
KP kontynuuje współpracę z Zenith
Kompania Piwowarska przedłuża współpracę z domem mediowym Zenith (Publicis Groupe). Decyzja została podjęta bez przetargu.
Zenith odpowiada od 2016 r. za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digtalowych. Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, Communications & Business Director.
Kompania Piwowarska i Zenith mają na swoim koncie kampanie nagradzane w konkursach branżowych, m.in. „Przejdźmy na TY od zera” dla piwa Tyskie 0,0%, które otrzymało niedawno srebrne Effie 2021, a także zloto za kampanię „Przejdźmy na TY” także dla piwa Tyskie na Effie 2020.
Kompania Piwowarska – z wydatkami za I kwartał 2021 r. na poziomie 35,6 mln zł – jest największym w Polsce reklamodawcą w kategorii NAPOJE I ALKOHOLE. Znajduje się też na 16 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (dane Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki RC w okresie 1-6.2021 r.).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze