29.11.21, 15:00

Monte Snack z gamingowymi aktywnościami dla graczy

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Monte Snack #BRB Cup, cykl turniejów esportowych cieszący się dużą popularnością w 2020 roku, doczekał się kolejnej edycji. Marka należąca do firmy Zott, ponownie chce trafić do szerokiego grona miłośników gier komputerowych w Polsce, pasjonujących się cyfrową rywalizację.

Monte Snack #BRB Cup to seria rozgrywek skierowana do wszystkich graczy, bez względu na stopień ich doświadczenia. Format aktywacji w postaci wielu turniejów zadebiutował w 2020 r., kiedy to odbyła się pierwsza edycja kampanii #BRB Cup. W rozgrywkach wzięło udział ponad 15 tys. graczy.

Firma Zott zdecydowała się na drugą odsłonę Monte Snack #BRB Cup, która jest realizowana tej jesieni. Gracze ponownie będą mieli okazję sprawdzić się w najpopularniejszych tytułach esportowych jak Fortnite, League of Legends, Brawl Stars czy Clash Royale. Dodatkowo przygotowano konkurs sprawdzający umiejętności kreatywne w grze The Sims. W czasie trwania projektu odbędzie się też druga edycja projektu dla komentatorów - Monte Snack #BRB Casters Academy. W pierwszym wydarzeniu zgłosiło się ponad 400 uczestników, a laureaci konkursu realizują dziś liczne zlecenia casterskie. Tegoroczna pula nagród całej kampanii będzie aż dwukrotnie większa od poprzedniej i wynosi 110 tys. zł.

Ideą akcji Monte Snack BeRightBack jest pokazanie, że przerwa od gry może być przyjemną nagrodą dzięki przekąsce tej marki. Monte Snack od lat w taki sposób buduje siłę swojej marki wśród graczy.

Wydarzeniom w każdej grze towarzyszyć będą aktywacje influencerów. Pojawią się m.in. Nervarien, ReZigiusz, Fusialka, Jacob, Dżejdżejka czy Sitr0x, za których dobór odpowiedzialne są agencje GetHero oraz Fantasyexpo, która również opracowała cały mechanizm gamingowy. Akcja została zrealizowana wspólnie z agencją GoldenSubmarine odpowiedzialną za stworzenie materiałów digitalowych w kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).