04.01.22, 15:00

Graj o kasę na rodzinne marzenia. Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestlé

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).

Nowością w loterii, która przebiega pod hasłem „Graj o kasę na rodzinne marzenia” są zgłoszenia za pośrednictwem systemu SMS. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 17 stycznia i potrwa do 10 kwietnia 2022 r.

Konsument, który chce wziąć udział w loterii musi kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie płatki śniadaniowe marki Nestlé, niezależnie od tego, czy posiadają informację o loterii, czy też nie. Loteria ma charakter instant-win - uczestnik od razu po wysłaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę.

W loterii do wygrania jest gotówka w wysokości 100 zł (500 nagród), 200 zł (300 nagród) i 500 zł (100 nagród). Na zakończenie loterii, wszystkie prawidłowe zgłoszenia wezmą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 tys. zł.

Kto jest odpowiedzialny za organizację loterii? 

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, przygotowanie systemu SMS do przyjmowania zgłoszeń, kreację opakowania promocyjnego płatków i materiałów POS.

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).