09.01.22, 20:00

Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP

Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP
fot.: materiały prasowe

To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Producent przekąsek postanowił również w 2022 roku zagrać z Jurkiem Owsiakiem i wesprzeć akcję.

Oprócz wsparcia finansowego firma przekazała na charytatywne licytacje oryginalny kevlar Taia Woffindena z sezonu 2020 oraz Food Trucka MeatLovers, który pojedzie na imprezę zwycięzcy, by częstować gości hot-dogami Tarczyński Naturalnie. 

Rodzinna tradycja 

Sponsoring Wrocławskiego Finału WOŚP wpisał się w kalendarz działań rodzinnej firmy, która swoją siedzibę ma w Ujeźdźcu Małym. Nie bez powodu, ponieważ wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw charytatywnych wiąże się z założeniach marki, będąc jednocześnie częścią działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w obszarze RAZEM.

„Każdego roku powracamy do wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, bo mamy świadomość, jak wiele dobrego niesie za sobą dzieło Jurka Owsiaka. Wspieramy te działania od samego początku, więc nie mogło nas zabraknąć również w 2022 roku podczas jubileuszowego, 30. Finału WOŚP (...)” – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Charytatywne licytacje

W tym roku firma przekazała na aukcję WOŚP kevlar Taia Woffindena, w którym trzykrotny żużlowy mistrz świata ścigał się podczas Speedway Grand Prix w sezonie 2020, zdobywając wówczas tytuł Wicemistrza Świata. Ponadto będzie można wylicytować wynajem Food Trucka MeatLovers, który urozmaici imprezę zwycięzcy hot-dogami Tarczyński Naturalnie. Licytacje dostępne są na platformie Allegro.

Wrocławski Finał WOŚP powróci w tym roku na swoje miejsce, czyli rynek miasta, gdzie, m.in. dzięki wsparciu sponsora głównego będzie można zobaczyć na żywo koncerty polskich gwiazd, a także inne atrakcje i licytacje na rzecz fundacji. Na miejscu nie zabraknie też food trucka Meatlovers oraz futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, których głównym sponsorem od lat jest marka Tarczyński. Finałowa impreza w stolicy Dolnego Śląska odbędzie się w weekend 29-30 stycznia br.

Zeszłoroczne działania producenta mięsnych przekąsek pozwoliły zasilić konto Fundacji kwotą sięgającą 150 tys. złotych. Wylicytowano wówczas, m.in. krasnala z wizerunkiem Jurka Owsiaka, który w tym roku stanął pod przedsiębiorstwem firmy w Ujeźdźcu Małym.

Komentarze

Powiązane

12.07.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Hochland z billboardem sponsorskim. Ma dotrzeć do prawie 8 mln osób w grupie docelowej
Hochland w lipcu i sierpniu br. zamierza promować swoje produkty, wykorzystując do tego billboard sponsorski.
12.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kampania pieczywa BIO Piekarni Cukierni Putka na EKO wiatach AMS
Do swojej kampanii sieć piekarni Putka wykorzystuje certyfikowane EKO wiaty AMS na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi.
12.07.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Jakub Zajdel w zespole New Business Development Committee IPREX
Jakub Zajdel, CEO more communications agency dołączył do New Business Development Committee w globalnej sieci IPREX. W latach 2020-2022 pełnił on funkcję EMEA President organizacji.
11.07.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Miej na to Magne B6 Forte. Kampania Sanofi ma skupiać się na edukacji zdrowotnej
Sanofi, we współpracy z FCB Health Spark, uruchomiło nową kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”. Akcja ma skupiać się na edukacji zdrowotnej.
11.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank nawiązał współpracę z Narodową Drużyną Esportową
Alior Bank staje się oficjalnym sponsorem Narodowej Drużyny Esportu. Wcześniej bank wspierał akademickie eventy.
11.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla Compeed
Agencja ASAP&ASAP opracowała kampanię dla marki Compeed, (Perrigo Poland). Akcja potrwa dwa miesiące.
11.07.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita
Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r.
11.07.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick promuje stolicę Łotwy
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi do zrealizowania kampanii promującej Rygę.
11.07.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
No-Spa Max z kampanią „Bycie kobietą nie musi boleć” od Publicis Worldwide
Publicis Worldwide przygotowała kampanię dla No-Spa Max, która ruszyła 1 lipca br. Hasło akcji to „Bycie kobietą nie musi boleć”.
11.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House wygrywa przetarg na obsługę dwóch marek Dr Wolff Group
ONE House i Dr Wolff Group rozpoczęły współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za strategie marketingowe dla marek Alpecin i Plantur 39.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.