09.01.22, 20:00

Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP

Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP
fot.: materiały prasowe

To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Producent przekąsek postanowił również w 2022 roku zagrać z Jurkiem Owsiakiem i wesprzeć akcję.

Oprócz wsparcia finansowego firma przekazała na charytatywne licytacje oryginalny kevlar Taia Woffindena z sezonu 2020 oraz Food Trucka MeatLovers, który pojedzie na imprezę zwycięzcy, by częstować gości hot-dogami Tarczyński Naturalnie. 

Rodzinna tradycja 

Sponsoring Wrocławskiego Finału WOŚP wpisał się w kalendarz działań rodzinnej firmy, która swoją siedzibę ma w Ujeźdźcu Małym. Nie bez powodu, ponieważ wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw charytatywnych wiąże się z założeniach marki, będąc jednocześnie częścią działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w obszarze RAZEM.

„Każdego roku powracamy do wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, bo mamy świadomość, jak wiele dobrego niesie za sobą dzieło Jurka Owsiaka. Wspieramy te działania od samego początku, więc nie mogło nas zabraknąć również w 2022 roku podczas jubileuszowego, 30. Finału WOŚP (...)” – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Charytatywne licytacje

W tym roku firma przekazała na aukcję WOŚP kevlar Taia Woffindena, w którym trzykrotny żużlowy mistrz świata ścigał się podczas Speedway Grand Prix w sezonie 2020, zdobywając wówczas tytuł Wicemistrza Świata. Ponadto będzie można wylicytować wynajem Food Trucka MeatLovers, który urozmaici imprezę zwycięzcy hot-dogami Tarczyński Naturalnie. Licytacje dostępne są na platformie Allegro.

Wrocławski Finał WOŚP powróci w tym roku na swoje miejsce, czyli rynek miasta, gdzie, m.in. dzięki wsparciu sponsora głównego będzie można zobaczyć na żywo koncerty polskich gwiazd, a także inne atrakcje i licytacje na rzecz fundacji. Na miejscu nie zabraknie też food trucka Meatlovers oraz futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, których głównym sponsorem od lat jest marka Tarczyński. Finałowa impreza w stolicy Dolnego Śląska odbędzie się w weekend 29-30 stycznia br.

Zeszłoroczne działania producenta mięsnych przekąsek pozwoliły zasilić konto Fundacji kwotą sięgającą 150 tys. złotych. Wylicytowano wówczas, m.in. krasnala z wizerunkiem Jurka Owsiaka, który w tym roku stanął pod przedsiębiorstwem firmy w Ujeźdźcu Małym.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).