03.02.22, 19:06
Brother kontynuuje działania promocyjne w TV w 2022 roku
Firma Brother od pierwszych dni stycznia 2022 r. rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce wzmacniać świadomość marki u konsumentów oraz przedstawicieli małych firm (SOHO) oraz MŚP.
W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe – jeden dedykowany konsumentom oraz osobom pracującym w trybie Home Office, drugi zaś jest kierowany do klientów biznesowych. Głównym celem działań Brother w kanałach telewizyjnych jest dotarcie do szerokiego grona przedstawicieli grup docelowych oraz budowanie świadomości marki u potencjalnych klientów.
Kto odpowiada za kampanię?
W ramach kampanii telewizyjnej oraz content marketingowej Brother współpracuje z agencją Feno oraz domem mediowym Optimum Media OMD. Firmy odpowiadają, za opracowanie strategii komunikacji w zakresie kreacji oraz dobór mediów przy kampanii wizerunkowej marki w I kwartale 2022 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze