07.02.22, 19:30
DOMOSONDA. Nowa kampania firmy APRO Investment
Firma APRO Investment uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli. Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice.
Kto pyta – nie błądzi
Udział w DOMOSONDZIE ma z jednej strony pomóc deweloperowi budować przyjazną przestrzeń dla mieszkańców Kujaw i Pomorza, a z drugiej – pozwolić potencjalnym klientom na dopasowanie przyszłego lokum. Głównym punktem badania są ankiety skierowane do osób żyjących w Toruniu i Bydgoszczy.
Wsłuchiwać się w głos rynku
APRO Investment jest deweloperem w regionie kujawsko-pomorskim. Firma poważnie traktuje swój claim „Tu się dobrze mieszka”, a jej projekty oparte są nie tylko na doświadczeniu, lecz także na badaniach konsumentów i prawdziwym wsłuchiwaniu się w głos rynku.
Kto jest odpowiedzialny za kampanię?
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Brave Brain, posiadająca w swoim portfolio kilkadziesiąt kampanii wspierających inwestycje deweloperskie. Jej zespół opracował nazwę, key visual oraz wszelkie formy reklamy wykorzystane przy promocji DOMOSONDY. Poza kanałami digitalowymi kampania objęła również radio oraz nośniki wielkoformatowe. Media Choice odpowiada za kompleksową strategię mediową i zakup mediów.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze