Historia, która zaczęła się od ziarna. Colian prezentuje nową identyfikację wizualną

Historia, która zaczęła się od ziarna. Colian prezentuje nową identyfikację wizualną
fot.: materiały prasowe

Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.

Nowa identyfikacja wizualna w symboliczny sposób przedstawia historię firmy Colian, która swoją działalność rozpoczęła w 1990 roku od produkcji ziół i przypraw. Ponad 30-letniej aktywności biznesowej dało więc początek ziarno.

Wyrastające z ziarna drzewo przedstawia portfolio Colian. Wśród uporządkowanej kompozycji piktogramów znajdują się ikony nawiązujące bezpośrednio do wytwarzanych przez firmę produktów takich marek jak: Appetita, Jutrzenka, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Goplana, Grześki, Hellena, Siesta, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Elizabeth Shaw oraz Lily O’Brien’s. Całość dopełniają ornamenty roślinne będące nawiązaniem do natury, która dostarcza surowce niezbędne do realizacji procesów produkcyjnych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).