24.02.22, 10:32

Agencja PR Pan Pikto dołącza do ZFPR

Pan Pikto, fot.: materiały prasowe

Agencja Pan Pikto dołączyła do Związku Firm Public Relations. Firma zdecydowała się współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

Pan Pikto istnieje na rynku od 2004 r. Tworzy ją zespół ekspertów public relations. Oferuje szerokie spektrum możliwości - od badań rynku, przez opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnych, po audyty marketingowe oraz raporty CSR. Pan Pikto tworzy programy komunikacji społecznej, prowadzi biura prasowe, produkuje podcasty, świadczy usługi doradcze, realizuje kampanie społeczne oraz wspiera komunikację społeczności obywatelskich. Walczy również ze stereotypami w komunikacji.

"Decyzja o wstąpieniu do ZFPR to kolejny krok w rozwoju biznesowym Agencji PR Pan Pikto. Dołączamy do elitarnego grona najistotniejszych firm public relations na polskim rynku, by jeszcze mocniej podkreślić nasz profesjonalizm. Ta istotność to realny wpływ na to, jak rozwija się branża public relations i jak postrzegana jest wartość pracy konsultantów PR. Zamierzamy aktywnie włączyć się w działania organizacji, będąc jej aktywnym ambasadorem na terenie województwa śląskiego, które reprezentujemy jako jedyna agencja zrzeszona w Związku" – mówi Łukasz Jurkiewicz, prezes zarządu Pan Pikto.

Związek Firm Public Relations powstał w 2000 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług Public Relations w Polsce. Zrzesza wiodące agencje PR. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).