12.03.22, 13:00

Bambino partnerem ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Odłącz się – Połącz się

Odłącz się – Połącz się. Bambino, fot.: materiały prasowe

W marcu 2022 roku wystartował program edukacyjny Re@lnie Odpowiedzialni, otwierający I Etap Ogólnopolskiej Kampanii społecznej “Odłącz się – Połącz się”, autorstwa Stowarzyszenia Strefy Wsparcia. Kampania edukacyjna ma na celu promowanie wiedzy na temat zrównoważonego korzystania z technologii przez dzieci. Partnerem akcji jest marka Bambino.

Kampania “Odłącz się – Połącz się”, stanowi odpowiedź na zbyt wczesne wkraczanie dzieci w świat technologii. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby osób, by zapewnić im niezbędną wiedzę i wsparcie w temacie nadużywania i niewłaściwego korzystania z urządzeń ekranowych oraz współczesnej technologii przez najmłodszych. Marka Bambino, której właścicielem jest firma St. Majewski, przyłączyła się do kampanii. W jej ramach zachęcać będzie do nauki i zabawy przy wykorzystaniu artykułów plastycznych, a także mobilizować całe rodziny i grupy rówieśnicze do wspólnej zabawy.

Bambino zamierza też inspirować i motywować do twórczego działania, m.in. poprzez akcje w mediach społecznościowych, konkursy, eventy czy udział w parentingowych targach MamaVille. Marka chce w ten sposób podać rodzicom alternatywę spędzania czasu bez smartfonów itp. Zainteresowani znajdą również inspiracje w materiale wideo "Kuferek z pomysłami". Na potrzeby kampanii została stworzona cyfrowa platforma dla rodziców i nauczycieli, na której znajdują się wszystkie kluczowe informacje i aktualności. Na platformie odbiorcy mają bezpłatny dostęp do materiałów edukacyjnych i dydaktycznych.

„Jest oczywiste, że to rodzice mają największy wpływ na rozwój dziecka. To oni decydują, czy wspomnienia z dzieciństwa będą w głównej mierze związane z wirtualną rzeczywistością czy z tą prawdziwą, na którą składają się wspólne wakacje, zabawy, rozmowy. Firma St. Majewski od ponad 130 lat pokazuje dzieciom świat prawdziwych emocji poprzez ich edukację artystyczną, rozwijanie kreatywności, wspólną zabawę. Jesteśmy przekonani, że kampania “Odłącz się – Połącz się” to świetna inicjatywa, w którą angażujemy się pełnym sercem, dbając o dobro kolejnych pokoleń dzieci” – mówi Barbara Pikos, Kierownik Działu Marketingu.

Jednym z filarów kampanii jest program „RE@LNIE ODPOWIEDZIALNI”. To profilaktyczny program edukacyjny, którego działania skierowane są do przedszkoli i szkół w klasach I-III. W ramach programu nauczyciele otrzymają bezpłatne wsparcie merytoryczne w zakresie problemu nadużywania urządzeń ekranowych przez najmłodszych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).