31.03.22, 16:00
To się bierze z natury. Mazurski Smak podkreśla naturalne pochodzenie
Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka.
Akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu mają odwoływać się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentować największe atuty marki Mazurski Smak. Intensywne działania reklamowe w połączeniu z malarską formą ponownie mają zapewnić dobrą widoczność kampanii, która zachęca do spróbowania produktów, łączących tradycję z nowoczesnością.
„Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marketingowe będą prowadzone przez cały bieżący rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka będą pokazywane w kontekście mazurskiego lata, kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display zaplanowano także na okres Bożego Narodzenia.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska Brand Manager marki oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze