06.04.22, 16:10
You can but you don't have to. Hardmade wprowadza nowe smaki na rynek
Hardmade - marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem „Możesz wszystko, ale nie musisz nic”. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea.
Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka chce tworzyć przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą i bez presji.
Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji.
Nowe warianty Hardmade są dostępne od 14 marca br. w ogólnopolskiej dystrybucji, w bezzwrotnych butelkach 400 ml z kapslem twist off. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych.
CUKIER przygotowuje kampanię
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze