06.04.22, 16:10
You can but you don't have to. Hardmade wprowadza nowe smaki na rynek
Hardmade - marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem „Możesz wszystko, ale nie musisz nic”. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea.
Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka chce tworzyć przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą i bez presji.
Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji.
Nowe warianty Hardmade są dostępne od 14 marca br. w ogólnopolskiej dystrybucji, w bezzwrotnych butelkach 400 ml z kapslem twist off. Wprowadzeniu nowości towarzyszy spot ATL, działania w digitalu, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania w mediach społecznościowych.
CUKIER przygotowuje kampanię
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze