21.04.22, 09:08
MODIVO i eobuwie.pl rusza z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail
Spółka MODIVO, właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO, tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.
Pandemia, kolejne lockdowny i ograniczenia w tradycyjnym handlu przyczyniły się do wzrostu znaczenia e-commerce. Sam e-commerce stał się motorem napędowym dla rynku reklamy - wydatki na promocję w tym kanale rosną niemal cztery razy szybciej w porównaniu do wydatków na całą reklamę internetową.
„Platformy e-commerce mają ogromny potencjał reklamowy. Są pierwszym miejscem zakupowych poszukiwań konsumentów, przez co zapewniają szerokie dotarcie. Wprowadzenie oferty reklamowej będzie uzupełnieniem dla planowanego debiutu marketplace’u na platformie MODIVO oraz ukłonem w stronę podmiotów, z którymi współpracujemy. Nasi partnerzy oczekują już nie tylko przestrzeni do sprzedaży, ale i narzędzi do komunikacji z klientem. Dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań będziemy mogli spełnić ich życzenia. Realizację projektu zaczynamy od budowy silnego zespołu, który od lat związany jest z rynkiem reklamy” - mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.
Głównym zadaniem, jakie stawia przed sobą spółka, będzie stworzenie skalowalnego, w pełni zautomatyzowanego ekosystemu, gwarantującego wysoki zwrot inwestycji dzięki wykorzystaniu danych które posłużą dostawcom.
W USA platformy e-commerce odpowiadają już za 15 proc. wydatków reklamowych w sieci, a wartość samego rynku reklamy internetowej w Polsce jest szacowana na ponad 4,5 mld zł. Jako Advertising Director zespołowi przewodzić będzie Wojciech Bryzek, od ponad 12 lat związany z rynkiem reklamy internetowej. Doświadczenie zdobywał, m.in. w Grupie Onet i Allegro.
Podział obowiązków w zespole
Bryzek będzie ściśle współpracował z Joanną Suszek, Offer Management Leader w MODIVO S.A. i Magdaleną Wójcik, Head of Advertising Revenue w MODIVO S.A. Suszek będzie odpowiadać za zespół Business Development, tworzenie i zarządzanie ofertą reklamową dla dostawców. Z kolei Wójcik będzie z kolei kierować zespołem sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój współpracy i pozyskiwanie przychodów od reklamodawców.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze