15.05.22, 09:00
Nowi brand heroes marki ANWILu
Włocławska spółka chemiczna ANWIL, należąca do Grupy ORLEN, opracowała serię edukacyjnych bajek dla dzieci. Ich narratorami są „Granulki” - animowane postacie, które jednocześnie stają się tzw. „brand heroes” i będą wykorzystywane w szerszej komunikacji marketingowej.
Nowi bohaterowie ANWILU to przyjaciele - Ula Granula, Anka Saletrzanka oraz Canwilek. Każde z nich symbolizuje jeden z nawozów azotowych, znajdujących się w ofercie spółki.
“Stworzenie postaci jako nośnika wartości i cech charakterystycznych dla marki to duże wyzwanie. Taki bohater powinien być nie tylko wiarygodny i spójny z wizerunkiem firmy, ale musi także wyróżniać się na tle pozostałych „brand heroes”. Mamy przekonanie, że nasze „Granulki” takie właśnie są. Wykorzystanie animowanych postaci w edukacyjnych bajkach dla dzieci to dopiero początek aktywności marketingowych, w które będą one angażowane. Zakładamy, że pojawią się w komunikacji kierowanej do najmłodszych (np. w postaci maskotek czy jako bohaterowie kolorowanek), ale również w materiałach tematycznych - rolniczych, jako narratorzy wyjaśniający bardziej skomplikowane procesy czy zjawiska przyrodnicze” - mówi Elżbieta Jabłońska, Z-ca Dyrektora Obszaru Komunikacji, Marketingu i Sponsoringu w ANWILU.
Seria edukacyjnych bajek nosi tytuł „Przygody Granulek”. Głównym ich przesłaniem jest edukacja ekologiczna dzieci w zakresie ochrony środowiska, bioróżnorodności oraz poszanowania życia zwierząt. Spółka już teraz zapowiada kontynuację serii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze