13.06.22, 18:05

Na co wykorzystać 1200 GB? T-Mobile na kartę podpowiada w nowej kampanii

KV kampanii T-Mobile, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania T-Mobile na kartę promująca ofertę 1200 GB za darmo przez rok.

Pomysłów jest tyle, ilu użytkowników oferty. Ale jedno jest pewne – dobrze mieć tak solidny zapas internetu. Swoją pomysłowością w zakresie wykorzystania tak dużego pakietu mogą wykazać się klienci T-Mobile na kartę w taryfie GO!, którzy jako pierwsi już w lutym tego roku zyskali dostęp do promocji „Rok internetu za darmo”. Właśnie startuje kolejna odsłona kampanii promującej bonus.

Kampania promująca ofertę od początku czerwca jest prowadzona outdoorowo w 43 miastach Polski, gdzie znalazły się m.in. billboardy czy citylighty. Oprócz tego 13 czerwca ruszyła kampania TV, w ramach której będzie można obejrzeć dwa 15-sekundowe spoty. W materiałach odbiorcy będą mogli zobaczyć oryginalne wakacyjne pomysły na wykorzystanie 1200 GB. Równolegle planowane są działania w internecie oraz w social mediach na takich platformach jak YouTube, Spotify czy TikTok. Działania promocyjne prowadzone są digitalowo ponadto w formie banerów online oraz w grach mobilnych.

Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).